Øvelsene fremover

Her kommer en oversikt over hvilke sanger som vi skal øve på.
Fjærdingbyfestivalen synger vi 5-6 sanger (disse skal også være med på jubileumskonserten)

-Venga nel nostro coro
-Scandinavian Shuffle
-Hit the Road Jack
-I januari månad
-Happy Days are here again
-Tourdion

Disse sangene skal vi synge igjennom før sommeren:

-Sixteen tons
-Gabriellas sång (Nota med store bokstaver) Som i filmen med solo og kor
-Epleslang
-Do you hear the people sing
-Slipp mine fløyter fri

Disse sangene synger vi på sommerfesten:
-Dans med oss
-Jentelokken (kun sopran, alt og tenoritas)
-Rum & Coca Cola (solister på vers og koret på refräng)

Disse sangene synger vi for første gangen i august
-Goodnight well its time to go (kun tenor og bass)
-California Dreaming
-Should I stay or Should I go
-Sanctus (kun de som var med på turen til Baltikum)

Oversikt over sanger som vi har øvd på i vår og som mange kan godt:

-Air
-Den du veit
-Celebration
-An Irish Blessing
-Barbara Ann


Jeg skal synge inn lydfiler til de sangene som ikke har øvingsfiler enda. Det kommer ikke med en gang og jeg melder fortløpende når de er klare.
Ønsker dere en god helg:-)