Hei Kor i Lia, minner på at korøvelsene starter opp igjen etter ferien. Vi møtes på Blystadlia skole, Aulaen tirsdag 26. august kl 19.00-21.30. Det blir et kort medlemsmøte i løpet av øvelsen. Styret har møte kl 18.00. Det blir sendt egen mail til dere med saksliste. Kormedlemmer: Husk å melde dere på Blystadliadagen lørdag 30.aug. Vi møter kl 12.45 og synger kl 13.45. Sanger står under arr på medlemssiden.