Nye øvingsfiler på Tourdion og I januari månad

Hei

Håper alle har hatt en nydelig feiring i helgen😊🇳🇴

Nå har jeg sunget inn lydfiler på de to sangene som vi skal synge på Fjærdingby.
Vi ses i morgen🎶😊