Nye øvingsfiler på Tourdion og I januari månad Hei Håper alle har hatt en nydelig feiring i helgen😊🇳🇴 Nå har jeg sunget inn lydfiler på de to sangene som vi skal synge på Fjærdingby. Vi ses i morgen🎶😊