Øvelsen idag

Hei og takk for fint opptreden på Blystadliadagen.
Blystadlia-sangen ble jo skikkelig fin.

I kveld starter vi med å øve på sangene til konserten den 8.nov med M.E.P
Vi øver inn
Jentelokken
Dans med oss
Nå tømmer vi vårt glass

Repeterer NB! De nye sangerne våre får høre sangene for første gangen så derfor øver vi også på dem:
Line for Lyons
An Irish Blessing
Celebration

Og så øver vi til slutt på Bohemian Rhapsody som er ny for en del (også meg) og velkjent for mange.

Gleder meg!